1. Digitálna Revolúcia
Mileniáli sú digitálne zdatní a uprednostňujú online platformy pre správu finančných zdrojov. Digitálne nástroje im umožňujú mať lepšiu kontrolu nad svojimi financiami a investovať efektívnejšie. Chcú mať kedykoľvek prístup k svojmu finančnému plánu, riešeniam a stavu svojho majetku. Chcú si jednotlivé riešenia online porovnať a až potom sa rozhodnúť.
2. Transparentnosť a Etika
Dôraz na transparentnosť a etické konanie pri finančnom poradenstve je pre mileniálov kľúčové. Ocenia otvorenú komunikáciu a jasné informácie o poplatkoch, daniach, ich povinnostiach, výhodách aj nevýhodách jednotlivých možností.
3. Personalizácia
Prispôsobené finančné riešenia v reakcii na jedinečné potreby klientov sú pre mileniálov veľmi atraktívne. Pásová výroba finančných plánov a letáčiky na produkty pre všetkých sú pre túto generáciu minulosťou. Očakávajú individuálny prístup a riešenia, ktoré reflektujú ich osobné ciele a hodnoty. Ich finančný poradca musí byť preto trpezlivý, zaujímať sa, veľa sa pýtať a prinášať jedinečné riešenia šité na mieru. Každý máme o vlastnom živote svoje vlastné predstavy.
4. Edukácia Klientov
Mileniáli ocenia finančné vzdelávanie a hľadajú poradcov, ktorí im môžu poskytnúť užitočné informácie a návody, ako spravovať svoje financie. Bez rozmýšľania prijať plán, ktorý im je predložený, im je cudzie. "Ja som finančný poradca, ja viem, čo je pre vás najlepšie" je pre mileniálov neakceptovateľný prístup. Chcú jednotlivým riešeniam a finančnému plánu rozumieť a spolutvoriť ho.
5. Fintech Partnerstvá
Spolupráca s fintech spoločnosťami na rozšírení služieb a dosahovanie inovácií je pre mileniálov veľmi dôležitá. Finanční poradcovia by už nemali spoliehať len na IT nástroje, ktoré im dáva ich materská spoločnosť alebo vyberať riešenia, ktoré sú len najvýhodnejšie. Mileniáli zvažujú pri výbere aj digitálnu výbavu banky, digitálne peňaženky a aplikácie, ktoré sú prispôsobené pre dynamický životný štýl mileniálov.
6. Automatizácia a AI
Využívanie automatizácie a umelej inteligencie pre efektívnejšie rozhodovanie a predvídanie trhových trendov je pre mileniálov veľmi príťažlivé. Všetky plány, aplikácie a riešenie bez AI im už prídu zastaralé a nemoderné.
7. Komunita a Spolupráca
Mileniáli hľadajú silnejšie komunitné väzby medzi poradcami a klientmi. Chcú poradcu, ktorý je aktívny na sociálnych sieťach, s ktorým majú spoločnú reč, slovník, názory a témy aj mimo finančného poradenstva. Chcú sa stotožňovať so svojím poradcom, jeho vystupovaním a názormi. Preto treba byť zvlášť opatrný v komunikovaní citlivým tém ako politika, spoločenské problémy a témy, ktoré ľudí rozdeľujú. To platí nielen pri komunikácii s klientom alebo aj verejne na sociálnych sieťach.
8. Sociálne Zodpovedné Investovanie
Medzi mileniálmi je už cítiť rastúci záujem o sociálne a environmentálne zodpovedné investičné príležitosti. Chcú, aby ich peniaze podporovali pozitívne sociálne a environmentálne zmeny v spoločnosti. Je užitočné im predkladať aj takéto riešenia, pretože sa pre ne často rozhodnú, aj keď nie sú na 1. mieste vo výnosoch alebo iných výhodách.
9. Holistické Finančné Plánovanie
Holistické finančné plánovanie je prístup, ktorý zahŕňa všetky aspekty finančného života klienta. Mileniáli chcú služby, ktoré idú nad rámec tradičného investičného poradenstva. Chcú poradcu, ktorý zastreší aj dôchodkové plánovanie, správu úverov a hypotéky, daňové poradenstvo aj poistenie rizík. Tento integrovaný prístup umožňuje mileniálom vytvoriť a zľadiť udržateľný finančný plán, ktorý reflektuje ich osobné ciele a hodnoty, zabezpečuje ich budúce potreby a zároveň im umožňuje dosiahnuť krátkodobé finančné ciele. Preto odborníci v myLife spájajú všetky potreby klienta do jednej ucelenej služby finančného plánu a správy majetku s intuitívnymi digitálnymi nástrojmi, ktoré mileniálom umožňujú mať komplexný prehľad o svojich financiách na jednom mieste.
10. Flexibilita a Adaptabilita
Rýchla adaptácia na meniace sa trhové podmienky je pre mileniálov a myLife prioritou. Finančné trendy a inovácie sú sledované v reálnom čase, a to umožňuje mileniálom a klientom myLife efektívne reagovať na trhové pozitívne aj negatívne výkyvy. Spoločnosť využíva edukáciu a workshopy, aby boli klienti pripravení na informované rozhodovanie. Výsledkom je dynamické finančné prostredie, kde sú mileniáli vybavení na maximalizáciu svojich investícií v neustále sa meniacom finančnom svete.